Ostuinfo, garantii ja tagastamine
KUIDAS OSTA?
- Leia sobiv toode ja lisa ostukorvi.
- Sisesta enda andmed ning aktiveeri kohaletoimetamine.
- Kontrolli üle, et tellimus ning saaja andmed oleksid korrektsed ning seejärel kinnita tellimus.
- Peale tellimuse kinnitamist vali makse läbi sobiva pangalingi (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Pocopay, Luminor, Liisi ID või Esto järelmaks), peale makse sooritamist klikka "Tagasi kaupmehe juurde", vastasel juhul ei pruugi makse õnnestuda.
JÄRELMAKSUVÕIMALUS
Liisi järelmaks aitab vaiba soetamisel vaibaweb.ee veebipoest. Järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalist elamisluba omavad inimesed. Ligikaudse kuumakse teadasaamiseks sisestage kalkulaatorisse kauba hind ja sobiv sissemakse suurus, seejärel valige liisinguperioodi pikkus ja klõpsake klahvi "Arvuta kuumakse". Täpse pakkumise saamiseks vali peale tellimuse kinnitamist makseviisiks Liisi ID. Selle makseviisi valinud tarbija suunatakse Liisi.ee keskkonda, kus on võimalus sõlmida ja/või kasutusele võtta krediidilimiit, mille arvelt on võimalik kauba eest tasuda. Pärast allkirjastamist suunatakse tarbija tagasi e-poodi ning kauba eest saabki tasutud.
ESTO järelmaksuga kaupade ostmine on sama turvaline ja mugav nagu pangalingiga maksmine. Kinnita tellimus ning personaalsete tingimuste nägemiseks ning ostu edukaks sooritamiseks logi sisse Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardi abil. Järelmaksulepingut on võimalik vormistada ka ettevõttele. Ligikaudse kuumakse teadasaamiseks kasutage ESTO kalkulaatorit www.esto.ee
TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMINE
Tellimused toimetatakse kohale kulleriga. Kohaletoimetamine on kliendile tasuta. Tavapärane tarneaeg 7-14 päeva. Erandlikel juhtudel (ülekoormatud logistikafirmad, vääramatud jõud jmt.) võib aega kuluda kuni 30 kalendripäeva.
KONTAKT
* Chatbox (kollane ikoon lehe paremal all nurgas)
* e-mail: info@vaibaweb.ee
Päringutele vastame 48h jooksul
KAUBA TAGASTAMINE
Juhul kui soetatud toode ei sobi, saab selle tagastada 30 päeva jooksul olenemata põhjusest (alates kauba kättesaamise päevast). Kauba tagastamiseks palume saata vastavasisuline sooviavaldus tagastus@vaibaweb.ee , misjärel saadame edasised juhised esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kolme tööpäeva möödumisest. Avalduse pealkirjas palume kindlasti ära märkida tellimuse number.
Kauba tagastamine on kliendile TASUTA!
Kuller tuleb vaibale järele eelnevalt kokkulepitud ajal kliendi poolt tagastamise avalduses osutatud aadressile. Raha tagastame tagastamise avalduses viidatud arvelduskontole (järelmaksulepingu korral otse teenusepakkujale). Tagastamise tingimuseks on uueväärne ning kõigiti müügikõlbulik toode. Palume tagastatav vaip hoolikalt pakendada, vältimaks võimalikke transpordikahjustusi ja sellest tuleneda võivaid teisitimõistmisi.
PARIMA HINNA GARANTII
Garanteerime, et juhul kui 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul peale ostu sooritamist on Teie poolt ostetud toode soodsama hinnaga müügil, hüvitame hinnavahe 100%. Garantii saamiseks palume saata e-mailile info@vaibaweb.ee soodsamat pakkumist tõendav info.
Parima hinna garantii (PHG) tingimused:
- PHG aluseks on füüsiliselt Eestis asuva konkurendi tavapoes või veebipoes müügil olev identne toode ja suurus
- PHG tõenduseks on kas viide veebipoodi, reklaamlehed, ajalehtedes ning mujal meedias ilmunud reklaam või muu adekvaatne tõendusmaterjal
- PHG kehtib ainult VaibaWeb e-poest ostetud toodetele
KAUBA GARANTII ja PRETENSIOONIDE ESITAMISE ÕIGUS
Kõikidele toodetele kehtib kaheaastane pretensioonide esitamise aeg.
Pretensioonide esitamise aeg algab Kauba müügitehingu sõlmimise hetkest lõpliku Ostjaga (edaspidi Tarbija).
Kaupleja eeldab, et kehtivusaja piires Tarbijalt laekunud pretensioonid Kauba mittevastavuse kohta müügilepingu tingimustele võivad olla seotud tootjapoolsete materjali- või valmistusvigadega ja seab selle tooteekspertiisi läbiviimisel alati oluliseks eelduseks.
Tarbijal on õigus esitada pretensioone Kauba müügilepingu tingimustele mittevastavuse kohta 2 (kahe) aasta jooksul alates müügitehingu sõlmimisest (VÕS § 218). Kaupleja menetleb kõiki esitatud pretensioone lähtuvalt pretensioonide rahuldamise tingimustest (edaspidi tingimustest), kuid arvestades eelkõige siiski Kauba ekspluateerimise eripäradest johtuvaid mittevastavasuse põhjusi ning Kauba ekspluateerimisest tulenevat loomulikku kulumist.
Tarbijal on õigus esitada pretensioon Kauplejale suulisel või kirjalikul teel. Kui Tarbija soovib, et tema pretensiooni menetletakse tingimustest lähtuvalt, siis on ta koos pretensiooniga kohustatud esitama Kauba ostu kajastavad dokumendid, enda kontaktandmed, veakirjelduse ning toote.
Kui Kaupleja on saanud Tarbijalt pretensiooni, siis on ta kohustatud andma pretensiooni objekti kohta omapoolse eksperthinnangu ja lahendama pretensiooni hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni vastuvõtmise kuupäevast (TKS § 19). Kui mingil põhjusel pole Kaupleja võimeline 15 päeva jooksul pretensiooni lahendama, on ta antud perioodi jooksul kohustatud sellest teavitama Tarbijat, viivitust Tarbijale põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja pretensiooni lahendamiseks.